Моето изкуство

Поезия

"Колко ли струва човешкият свят на мечтите?
Въздушни кули - и евтини, и недостижими.
Докосвам ги с върха на пръстите си.. и те рушат се,
градени цял живот,
а само миг - умират!"





03 февруари, 2009

Запомням те...

Запомням те...
Започвам с очите ти кристално сини,
с устните - разцъфнала зора,
с кожата ти - порцелан и пясък топъл,
с ръце - милувка вечерна,
с косите - залез и тъма,
с погледа - наивност свята и лъжа;
В тебе мога целия си свят да събера!

И всеки път в теб така се вричам,
изгубвам те и връщам те в паметта;
аз зная, че дори и да ме няма все така ще те обичам,
за да останеш с мен във вечността.

Запомням те...
Докосвам те с очи.
С длан гореща образа ти вая.
Пред мен, до мен, в мен - навсякъде си ти.
Студен и топъл...
Позорен...свят...
Нежност моя!
С мене остани в безкрая!

Няма коментари:

Публикуване на коментар