Моето изкуство

Поезия

"Колко ли струва човешкият свят на мечтите?
Въздушни кули - и евтини, и недостижими.
Докосвам ги с върха на пръстите си.. и те рушат се,
градени цял живот,
а само миг - умират!"





03 февруари, 2009

Заличаване

Тръгни си сам от мен, моля те, върви!
От спомените с теб така боли...
Отдавна уморена е душата ми
от миналото ми да се опитва да те заличи.
А ти отваряш раните ми всеки път
и аз с душата ми до смърт се боря
да не оставаш там нито за миг дори,
но знаеш ти - до мен ли си, аз нямам воля
да те изтръгна остро от гърдите ми,
от грешната ми плът плача ти да изтрия,
от устните ми твоят смях да залича
и от очите ми лицето ти да скрия.
А сетне като няма те, какво?
И след като в мене вече не боли?
Кажи ми, има ли тогава смисъл да живея?
Недей ме пита нищо! Просто си иди!

Няма коментари:

Публикуване на коментар