Моето изкуство

Поезия

"Колко ли струва човешкият свят на мечтите?
Въздушни кули - и евтини, и недостижими.
Докосвам ги с върха на пръстите си.. и те рушат се,
градени цял живот,
а само миг - умират!"





02 февруари, 2009

Моята тайна

Вървиш до мен. До мен си и не си.
Душата ми душата твоя вика.
Крещи опозорена, ала в гордостта
остава уморена, тиха.

Как искам с ръка да те докосна,
но знам-с допира сърцето ми ще изгори
и всичко що останало е в него
от топлината ти ще се изпепели.

Ръцете ми за твоите прегръдки се протягат
но спират...Нужни ли са те?
Щом любовта умира и забравя
всички предишни твои грехове.

И моят съдник- времето, отново се намесва
в лютива битка с любовта,
която ти без милост разпиляваш,
но пак до теб вървя....
Все тъй съм горда,но сама.

Вървя до теб. Но аз ли съм?Не знам.
Щом моето сърце вече не бие.
Щом до ръката ти отпусната е моята ръка
и само погледът ми тайна страшна крие.

Няма коментари:

Публикуване на коментар