Моето изкуство

Поезия

"Колко ли струва човешкият свят на мечтите?
Въздушни кули - и евтини, и недостижими.
Докосвам ги с върха на пръстите си.. и те рушат се,
градени цял живот,
а само миг - умират!"





02 февруари, 2009

За да ме имаш

Кажи ми.. Мога ли да те докосна?
С две длани недокоснати преди.
Да ти простя ли с присъдата "Невинен",
въпреки това, което причини?

Какво ли? Явно си забравил.
Да не припомням? Не, вече не боли.
Недей ме съжалява. Аз съм силна.
Въпреки че силните умирали сами.

Помисли ли-какво има да губиш?
Изгубена ще бъда аз.
В очите ти насила все потъвам.
Но в погледа ти виждам..страх.

Страха отново да се върнеш,
отново нещо в теб да затрепти.
Страха отново да ме имаш
да плачеш нощем без сълзи.

Да се взираш в тъмното,
да се губиш в мисли..
Но да бъдеш жив, за да обичаш
и да обичаш за да живееш.

За да ме имаш.

Няма коментари:

Публикуване на коментар