Моето изкуство

Поезия

"Колко ли струва човешкият свят на мечтите?
Въздушни кули - и евтини, и недостижими.
Докосвам ги с върха на пръстите си.. и те рушат се,
градени цял живот,
а само миг - умират!"





02 февруари, 2009

Ти си...(душата ми)

Няма те...Бягам като странник от самотата.
Търся те в призрачното минало на душата си.
Търся СЕБЕ СИ в ТЕБ и в теб живея аз.
Ти си буреносната мълния в здрача,
Която се врязва в мен като огнен меч.
Ние сме свързани. Стенещи. Плачещи.
Ние сме слънце, пустош, вода.
Като факел в очите ми – изгрей!
Като светлина в тъмнината на дните ми –
Бъди просветлението на душата ми не зряща!
Бъди любовта!
Като сън във виденията ми – яви се!
Истински пред мен, спомен от един отминал свят,
Рана незатворена и бликнала кръв от сърцевината ми.
Ти си кръвта, в която аз се родих!
Ти си...душата ми!

Няма коментари:

Публикуване на коментар