Моето изкуство

Поезия

"Колко ли струва човешкият свят на мечтите?
Въздушни кули - и евтини, и недостижими.
Докосвам ги с върха на пръстите си.. и те рушат се,
градени цял живот,
а само миг - умират!"





17 февруари, 2010

Няколко февруарски мисли

“Понякога за да прегърнеш една мечта,
трябва да оставиш друга да си иде”

„И точно, когато си мислиш,
че крилете ти завинаги са прекършени,
се изправяш и политаш до най-високите си върхове,
по-силен от страха си”

„Любовта не се състои в това да я споделяш с някого.
Тя се състои в това да я дадеш безвъзмездно.”

„Казват, че очите са прозорец към душата на човек.
Аз никога не бях виждала такава чиста и красива душа”

„Ти ме взе на ръцете си и ме спаси, когато светът ми беше станал тъмен. Озари го, даже заблестя... Сега, когато си тръгна и тъмнината се спусна над мен като черна постеля, може би друг ще ме спаси. Но кой ще спаси теб? Кой ще спаси нас?”

„Любовта няма граници. Тя има моменти.
Моменти на щастие, моменти на болка,
моменти на пречистване и израстване.
И всичко това си заслужава.”

1 коментар:

  1. Р.НАИСТИНА ТОВА СИ ЗАСЛУЖАВА.И МОМЕНТА НА ЩАСТИЕ,И МОМЕНТА НА БОЛКА, ЗАЩОТО СЛЕД ТОВА Е МОМЕНТА НА ПРЕЧИСТВАНЕ И ИЗРАСТВАНЕ!!! МИЛЕНА

    ОтговорИзтриване