Моето изкуство

Поезия

"Колко ли струва човешкият свят на мечтите?
Въздушни кули - и евтини, и недостижими.
Докосвам ги с върха на пръстите си.. и те рушат се,
градени цял живот,
а само миг - умират!"





14 април, 2009

Какво ще съм за теб тогава?

ЩЕ ТРЕПНЕ ЛИ ЗА МЕН СЪРЦЕТО ТИ, АКО УМРА?
ЩЕ МЕ ПОМНИШ ЛИ ТОГАВА ОЩЕ?
КОЛКО ЩЕ ПЛАЧЕШ? ИЗОБЩО ЩЕ ПЛАЧЕШ ЛИ?
КАЖИ МИ, КОЛКО ЩЕ БЪДАТ БЕЗСЪННИТЕ НОЩИ?
КОЛКО ПЪТИ ЩЕ СКИТАШ БЕЗПЪТЕН,
И ЩЕ ТЪРСИШ ОЧИТЕ МИ И ЩЕ ПИТАШ "КЪДЕ СИ"
ТОГАВА НЯМА ДА МЕ ИМА, СКЪПИ.
СЛЕД МЕН ЩЕ ВАЛЯТ САМО ЛИСТИ ТЪЖНИ НАЕСЕН.

НЯКОГА ИМАХ ВЯРА В ТЕБ.
ВЯРВАХ В БОГ, В ЛЮБОВТА, КОЯТО ЩЕШЕ ДА ДОЙДЕ В ЗАМЯНА,
ИМАХ ВЯРА В НОВИЯ ДЕН СВЕТЛООК,
В НОВАТА УТРИН СВЕЖО-ЗАСМЯНА.

ПОСЛЕ ВСИЧКО СВЪРШИ... БОЛЕШЕ...
ПОСЛЕ СЕ ВЪРНА... И ПАК СИ ОТИДЕ...
ПОСЛЕ ВЯРВАХ,СЪБИРАХ, НЕ ВЯРВАХ, РУШИХ...
УМОРИХ СЕ...
ЗА ТОЗИ ЖИВОТ СТИГА!

ЩЕ ТРЕПНЕ ЛИ СЪРЦЕТО ТИ, АКО ТИ КАЖА "ЩЕ СЕ ВЪРНА"?
ЩЕ ПЛАЧЕШ ЛИ, АКО РАЗБЕРЕШ ЧЕ Е САМО ЛЪЖА?
ЩЕ ПЛАЧЕШ ЛИ ИЗОБЩО? ЩЕ МЕ ПОМНИШ ЛИ?
КАКВО ЩЕ СЪМ ЗА ТЕБ ТОГАВА, ЩОМ СЕГА СИ МЕ СПОМНЯШ ЕДВА???

Няма коментари:

Публикуване на коментар