Моето изкуство

Поезия

"Колко ли струва човешкият свят на мечтите?
Въздушни кули - и евтини, и недостижими.
Докосвам ги с върха на пръстите си.. и те рушат се,
градени цял живот,
а само миг - умират!"





03 февруари, 2009

Without you

Composed by: Rositsa Kirilova

1.All these nights without you, babe
seem like empty life.
I was just trying to find a better world for us.
Sleeping here without you, babe,
deep hole in my heart.
Did you go away from me?
Can you tell me - why?

Chorus:
But I hear only voices
and they're telling me that you're gone,
forever you're gone away.
And my heart is tearing without you,babe
and the shadows look alike
and all the people look like you..
Would you come?

2. Thousand miles are rolling now,
every day's the same.
I'll try to find you in the crowd
and make you stay.
Feels like my heart's half alive,
Feels like I'm dead.
Come back in this life destroyed
and forever stay...
Stay...
Stay...

Chorus:(the same)

Без теб
Автор: Росица Кирилова
1. Всички тези нощи без теб
приличат на празен живот.
Аз просто се опитвах да намеря един
по-добър свят за нас.
Заспивам тук без теб,
в сърцето ми зее дълбока дупка;
Тръгна ли си от мен
и можеш ли да ми кажеш "Защо"?

Припев:

Но дочувам само гласове,
които ми казват, че теб те няма,
че завинаги си си тръгнала...
Сърцето ми се разкъсва без теб..
Всички сенки са като една.
Всички хора приличат на теб...
Ще дойдеш ли?

2. Хиляди мили се изминават,
всеки ден е като предишния.
Аз ще се опитам да те намеря сред тълпата
и да те накарам да останеш.
Чувствам се сякаш сърцето ми е наполовина живо.
Чувствам се като мъртъв.
Върни се в този разрушен живот
и остани завинаги.
Остани...
Остани...

Няма коментари:

Публикуване на коментар