Моето изкуство

Поезия

"Колко ли струва човешкият свят на мечтите?
Въздушни кули - и евтини, и недостижими.
Докосвам ги с върха на пръстите си.. и те рушат се,
градени цял живот,
а само миг - умират!"





02 февруари, 2009

Липсваш ми

Търся те. Бягам от теб и връщам се безвъзвратно.
Търсиш ме. Бягаш от мен.
А любовта ти се връща стократно.
Бягаш. А искаш ме.
Тръпне душата ти цяла
не за нечии, а за моите ласки;
не за нечия страдаш, а за нашта раздяла.

Страдам и аз - в кошмарно забвение
бие сърцето...Не бие. Заспива.
Ала щом види те, щом те усети до себе си близо
то се разпръсва от смут и вълнение,
и с твоето нямо, безмълвно се слива.

Търся те. Искам те. Бягаш от мен.
Бягаш след мен и следи заличаваш.
За да не мога да те догоня,
да те обичам,
да те забравя.

Аз ли сгреших?Ти ли обърка нещата?
Но нали се търсим, разделяме и отричаме?
А защо сме все толкова сами?
Нали все още обичаме?

И защо в нас предсмъртно боли и горчи?
Защо се влива в нас отровата на този свят?
Как искам всички да заспят
и с теб да бъдем толкова сами...

Къде си? Търся те.Не бягам.
Така ми липсваш ти.

Няма коментари:

Публикуване на коментар