Моето изкуство

Поезия

"Колко ли струва човешкият свят на мечтите?
Въздушни кули - и евтини, и недостижими.
Докосвам ги с върха на пръстите си.. и те рушат се,
градени цял живот,
а само миг - умират!"





02 февруари, 2009

Молитва

ГОСПОДИ,
Научи ме как да бъда силна,
Когато сърцето ми слабо тупти.
Научи ме как да бъда горда,
Когато в очите напират горещи сълзи.

Научи ме да бъда приятел,
Когато била съм до вчера само враг.
Научи ме да се усмихвам,
Когато болка ме изгаря пак.

Научи ме от мен да блика светлина,
Когато от тъмнината ме е страх.
Научи ме да събирам любовта,
А не да я превръщам в прах.

Научи ме да мога да прощавам,
Дори когато права съм и нямам грях
Научи ме на слабия да помагам
И на злобата да отвръщам със смях.

Научи ме да бъда свободна,
Дори когато в окови е душата.
Научи ме да не вярвам в илюзии и
За лъжите да не бъда сляпа.

Научи ме как в клетви вечни да се вричам,
Дори когато всяка дума е измама.
Научи ме как без корист да обичам
Дори когато любовта я няма.

Няма коментари:

Публикуване на коментар