Моето изкуство

Поезия

"Колко ли струва човешкият свят на мечтите?
Въздушни кули - и евтини, и недостижими.
Докосвам ги с върха на пръстите си.. и те рушат се,
градени цял живот,
а само миг - умират!"





03 февруари, 2009

Аз

Аз те прегръщам. Мойте ръце са студени.
Аз не очаквам вече нищо от теб.
Аз се моля само за миг да останеш.
Аз се моля - остани още ден.
Аз те обичам!
Аз те желая!
Аз сънувам те всяка нощ.
Аз вдъхвам любов.
Аз без покой не оставам.
Аз мечтая за теб.
Аз съм порив и зов.
Аз съм магия за теб!
Аз съм обич.
Аз съм пламъкът нежен в нощта.
Аз съм цвете.
Аз съм къс от небето.
Аз съм твоята щастлива звезда!
Аз се страхувам.
Аз съм безсилна без тебе.
Аз не мога да дишам без теб.
Аз съм Вяра, Надежда, Любов.
Аз съм твоят сбъднат сън и копнеж.
Аз те искам! Чуй ме, за Бога!
Аз се моля за къс топлина.
Аз те моля - обичай ме нежно.
Аз те обичам безкрайно! Ела!

Няма коментари:

Публикуване на коментар