Моето изкуство

Поезия

"Колко ли струва човешкият свят на мечтите?
Въздушни кули - и евтини, и недостижими.
Докосвам ги с върха на пръстите си.. и те рушат се,
градени цял живот,
а само миг - умират!"





03 февруари, 2009

Отдавна чужда съм за теб.

Как исках да те върна в душата ми,
Но тя без теб така небрежно е заспала,
в миг - като си тръгнеш сутринта...
Не я буди. Тя чужда е отдавна.

Отдавна чужди са ми твоите ръце...
Кажи ми - колко други те докосваха?
Кажи след мен на колко други подари сърцето си,
кажи ми колко други с ласки омагьосваха?

Мълчиш. Понякога си мисля, че мълчейки
ти съдиш ме за моите деяния..
А всъщност, сляпа съм. О, толкова съм сляпа,
че всъщност нямаш никакви към мен желания.

Как исках с теб да срещна утринта,
но тя без теб не идва, вечна нощ царува...
Не ме буди. Отдавна съм заспала.
Отдавна чужда съм за теб. А близка ти е друга.

Няма коментари:

Публикуване на коментар