Моето изкуство

Поезия

"Колко ли струва човешкият свят на мечтите?
Въздушни кули - и евтини, и недостижими.
Докосвам ги с върха на пръстите си.. и те рушат се,
градени цял живот,
а само миг - умират!"





03 февруари, 2009

Недокоснал любовта!

Сурова истина или сладникава лъжа
от мене просиш, Незасмян в игрите си?
Тъга по бледото лице или заря в очите ми
да видиш искаш, Незабравен в дните ми?
Постой така, погледай ме
и тази жарка буря край телата ни.
Ти Невъзпян в песента ми,
и Ненамразен от душата ми.
Златист медал за добротата ти
или корона, вплетена със моите сълзи
ти искаш на косите ти да закача?
Ти, Ненагледен в очите ми.
Пътеката на дните ни с теб постлана е,
не свършва всичко, имаме минута време,
ти - замечтан в игрите си
и Незабравен никога от мене,
не искай в миг живота да ни вземе
на бурните си, мощните криле
и в сън дълбок мечтите ни да отнесе...
Сурова истина ли е
или сладникава лъжа,
ти - Невъзпят в най-хубавата моя песен,
Ти - Недокоснал ме и недокоснал любовта!

Няма коментари:

Публикуване на коментар