Моето изкуство

Поезия

"Колко ли струва човешкият свят на мечтите?
Въздушни кули - и евтини, и недостижими.
Докосвам ги с върха на пръстите си.. и те рушат се,
градени цял живот,
а само миг - умират!"





03 февруари, 2009

Моето Аз

Дали в душата ми душа е въплатена -
различна, непокорна, устремена
към пориви в дълбините на морето,
където бие пулсът на талази в морето?

Дали ръка в моята ръка е слята,
гореща ме облива нежността й свята
и пръстите й бършат пак безропотно сълзите
и трепета й див раздира пак тревогата в очите?

Дали в устните ми други устни са се впили -
и жадни, и изсъхнали, жадувани, немили;
и тези устни пак дали ще доживея
в целувка устните си топли с тях да слея?

Дали в тялото ми друго тяло не бушува -
свирепа жупел в мен изгаря, но лекува
то всяка болка, всеки миг от всеки тъжен час...
Кажи ми, обич моя, ти ли си моето „Аз" ?

Няма коментари:

Публикуване на коментар