Моето изкуство

Поезия

"Колко ли струва човешкият свят на мечтите?
Въздушни кули - и евтини, и недостижими.
Докосвам ги с върха на пръстите си.. и те рушат се,
градени цял живот,
а само миг - умират!"





14 април, 2009

Омръзна ми!

Омръзна ми да бъдеш с мен, а после да изчезваш!
Омръзна ми да бъда силна, когато съм слаба!
Омръзна ми, когато сам си да ме търсиш,
и да ти бъда утешителна награда.
Омръзна ми да бъда мост към твоите връзки,
да ти помагам, когато имам нужда да заплача,
да лъжа, че не те обичам вече,
кога за тебе нещо аз ще знача?
Кога ще бъдеш искрен с мене
и ще ми казваш всички истини болезнени в очите,
кога ще ме прегърнеш без да имам нужда,
кога ще ми изтриеш с усмивка на лице сълзите?
Омръзна ми...да бъдеш мойто ВСИЧКО!
Да се събуждам с мисълта за тебе всяка сутрин.
Омръзна ми да мислиш, че съм само ТВОЯ!
Омръзна ми да бъдеш ВЧЕРА, ДНЕС и УТРЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар