Моето изкуство

Поезия

"Колко ли струва човешкият свят на мечтите?
Въздушни кули - и евтини, и недостижими.
Докосвам ги с върха на пръстите си.. и те рушат се,
градени цял живот,
а само миг - умират!"





03 февруари, 2009

Напразно любовта ми не умира!

В една безкрайна нощ небето сякаш се отвори,
дочух забравени отдавна имена...
Потрепна в тишината топъл смях на хора,
които бях захвърлила далече в паметта.

И безпричинната тъга с пипалата си обгърна ме,
като пенлив талаз на страховитото море
и върна ми...Ах колко само върна ми...
и колко спомени се вляха в опустялото сърце.

За теб съм мрак злокобен...
Непотребна орис...
Кристална статуя с ледено сърце...
Примамка черна и безкрайна бездна...
Човек без име, тяло и лице...

Напразно се отварят с грохот небесата.
Напразно името ти в святата ми кръв пулсира.
Напразен е смехът ти - ДНЕС не вярвам в чудесата!
... Напразно любовта ми не умира!

Няма коментари:

Публикуване на коментар